آشیانه دانلود
دانلود نرم افزار

 

Xlisoft Iphone Magic Platinumنام یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت گوشی های آیفون می باشد. اگر گوشی آیفون دارید به شما توصیه می کنیم حتما این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید و از امکانات بی نظیری که به شما ارائه می دهد استفاده کنید. توسط این برنامه می توانید اطلاعات مختلف را به گوشی تان منتقل کنید و یا فایل های مالتی مدیا را به فایل هایی که قابلیت بازخوانی توسط گوشی های آیفون باشد، تبدیل کنید. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می توان به قابلیت مدیریت مخاطبین گوشی، ساخت زنگ برای گوشی، قابلیت تهیه بکاپ از اطلاعات درون گوشی مانند اس ام اس ها و شماره مخاطبین و ... اشاره کرد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

بازی Gangstar Rio City Of Saints یک بازی زیبای در ژانر اکشن  گانگستری برای گوشی های آیفون می باشد و این برای اولین بار است که شما می توانید در این ژانر بازی به کاوش در خیابان های "ریو دو ژانیرو" پرداخته و به کلکسیون عظیمی از خودروها و تسلیحات دسترسی پیدا کنید.

همچنین شما حکم ورود به مناطق مختلف شهری را نیز دارا می باشید. شاید شما هیچ وقت چنین تجربه ای را برای کاوش در خیابان های "ریو دو ژانیرو" به دست نیاورید.

 

 

سایر ویژگی های بازی Gangstar Rio City Of Saints :

- امکان گشت زدن در شهر"ریو دو ژانیرو" پایتخت برزیل و کشف پنج منطقه متفاوت در محله Favela از جمله منطقه تجاری، منطقه جنگلی و...

- امکان ورود به ساختمان ها با طراحی طبیعی و سه بعدی.

- بالغ بر 60 ماموریت متفاوت.

- کشتن سیاستمداران فاسد، محافظت از شاهدان، رساندن بسته های ویژه، سرقت خودرو ها و پیدا کردن افرادی که قصد کشتن شما را دارند.

- دسترسی به طیف گسترده ای از تسلیحات، بازوکا(آرپی جی)، نارنجک و ابزار تخصصی به نام فوتبال آتشین.

- امکان راندن انواع ماشین ها، هلی کوپترها و تانک ها.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

Cheat Engineنرم افزاری است که به منظور کمک به کاربران بازی های کامپیوتری طراحی شده است تا توسط آن قادر باشید هر قابلیتی از بازی را که به صورت متغیر عددی تعریف شده است مانند میزان سلامتی، پول، تعداد تیرها و ... را به راحتی تغییر دهید به عنوان مثال اگر سلامتی شما در بازی رقم ۵ را نشان می دهد می توانید آن را به رقم ۹۹۹ و هر عدد دیگری تبدیل کنید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچ ترینر و کد تقلبی برای بازی ها ندارید. Cheat Engine به وسیله یک اسکنر حافظه به سرعت متغیرهای مورد استفاده در داخل یک بازی را اسکن و به شما اجازه می دهد تا آنها را تغییر دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری

 

 

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل می باشد. با توجه به معماری client / server در ActiveFax تمامی داده ها بر روی fax server ذخیره می شوند. با fax client یکپارچه و درایور پرینتر ActiveFax، فکس کردن از هر برنامه استانداردی، قابل انجام است. این نرم افزار به سادگی سرویس فکس را با تمامی برنامه های کاربردی دیگر ادغام می کند و واسط های استانداردی را برای سرویس فکس ارائه می دهد. از آن جایی که ActiveFax به طور خودکار به تشخیص و پیکربندی سخت افزار موجود پرداخته و پس از نصب، سرویس فکس را برای برنامه های شما فعال می کند. به کارگیری این نرم افزار برای ارسال فکس به راحتی و سرعت چاپ یک سند ساده می باشد. پنجره ی محاوره ای ActiveFax نام (لیست نام) دریافت کننده را برای شما نمایش می دهد.
شما می توانید نام افرادی را که بیشتر به آن ها فکس ارسال می کنید را در دفترچه تلفن خصوصی یا مرکزی ذخیره کنید تا به آن ها دسترسی آسان تری داشته باشید. علاوه براین ActiveFax داده ها را روی سرور ذخیره می کند تا اگر ارسال فکسی با شکست مواجه شد، ارسال به صورت خودکار و با استفاده از تکنیک های پیچیده شماره گیری مجدد، تکرار شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط احسان غفوری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 905
بازدید کل : 256694
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1